March 28, 2007

Japán, Osaka, Tokio, Nara és Kyoto, Aranypavilon 1990-ben

Japánba Áprilisban kell megérkezni, mert akkor virágoznak a cseresznyefák! A nap kellemesen melegít, és a japánok nagyon kedvesek.
Sok-sok óra repülés után nagyon fáradtan érkeztem meg Osakába, de a csodaszép Hotel Nikkó élménye mindenért kárpótolt. Pici szobámból csodaszép kilátás nyílt a városra, az ágyra egy nagyon szép, de nagyon pici - japán méretű - kimonót készítettek ki - gondolom köntös helyett.
Földrengés esetére azt ajánlották, hogy bújjak be a tükör alatti tölgyfa asztal védett üregébe. Ahogy elnéztem a méreteket, még jobban izgultam, hogy megússzam a rengést, mert a védett helyre be nem fértem volna.
A közel kéthetes hivatalos kikldetésem alatt eljutaottam a Shinkanzen Express vonattal Tokyóba, Kyotóba, a régi császár városba és Narába a szent őzekkel teli csoda kolostorokba.
A felső képen Osakában, a Kabuki színház előtt állok egy kedves kolléganőmmel, Évával.

No comments: